ENGLISH
VERSION
Na této stránce naleznete veškeré informace týkající se pronájmu
apartmánů z naší nabídky.
Jak si
pronajmout byt (apartmán):
Většina apartmánů z naší nabídky jsou soukromé apartmány našich
Evropských klientů a proto není možné si apartmán pronajmout až na
místě, v Egyptě, ale je třeba si jej pronajmout ještě před vaší
cestou přímo u nás. Nájemné se hradí pouze bankovním převodem na
naše
bankovní účty v ČR a SR, ze kterých jsou platby dále odesílány vlastníkům
apartmánů a proto je platba vždy závazná a nevratná. Od 25.08.2012
je u nás možné platit platebními kartami a on-line platbou PayPal.
Tyto transakce jsou ovšem zpoplatněny příplatkem 3,5% z celkové
částky, který je nám touto službou účtován.
Protože jsou ceny pronájmů velmi nízké a ve většině případů zdaleka
nedosahují ceny běžného rezervačního poplatku, není proto možné si
apartmány pouze rezervovat a tím blokovat apartmán jiným zájemcům.
Je tedy pouze možné si zaplatit přímo nájemné na konkrétní termín.
Pokud nakupujete letenky u našeho partnera eurocont travel, nemusíte
se o nic dalšího starat. Pokud nikoli, doporučujeme následující
postup, aby se Vám nemohlo stát že na
vámi požadovaný termín
neseženete letenku, nebo naopak že si zakoupíte letenku a poté
nebude žádný pronájem volný:
1. Nejdříve si zjistěte dostupnost letenek a nezávazně je rezervujte
(rezervace jsou možné zpravidla na několik hodin);
2. Následně vám prověříme dostupnost apartmánů na uvedený termín z
letenek;
3. Pokud bude vybraný apartmán k dispozici, blokujeme Vám jej a Vy
si můžete bezpečně
zaplatit letenku i pronájem současně.
Pro objednání pronájmu od Vás budeme požadovat pouze tyto údaje:
*********************************************************
Jméno a Příjmení:
Číslo pasu:
Datum narození ve tvaru rodného čísla bez čísel za lomítkem:
Adresa:
Národnost:
Počet osob:
Telefon (pokud možno české i egyptské číslo):
Spolubydlící:
Jméno:
Příjmení:
Národnost:
Později budeme
požadovat tyto další údaje (nejpozději jeden týden před termínem
ubytování):
Datum a čas příletu do Hurghady:
Číslo letu:
Datum a čas odletu:
Číslo letu:
*********************************************************
Tyto údaje bude obsahovat voucher, který
obdržíte po zaplacení ubytování a dodání potřebných údajů.
S rostoucím zájem o pronájem apartmánů doporučujeme si apartmán
zaplatit s dostatečným předstihem a nenechávat tak platbu na
poslední chvíli. Platbu je možné provést i několik měsíců předem.
Obvyklá doba objednávky je 2-6 měsíců. Minimální doba objednávky je
5 pracovních dní před odjezdem (potřebujeme několik dní na přípravu
apartmánu - praní, úklid, zajištění všech služeb a pracovníků).
Objednávky s kratší dobou odjezdu (méně než 5 dní) jsou možné s
příplatkem 500 Kč za expresní zajištění všech služeb. Je jen na
vašem uvážení zda je opravdu nutné dovolenou odkládat na poslední
chvíli a o cestě rozhodovat například pouhé 3 dny před odjezdem.
Cena ubytování / pronájmu:
U nás si můžete pronajmout apartmán levněji, než -li si jej můžete
pronajmout sami v Egyptě, neboť jako cizinec tam budete mít znatelně
vyšší ceny.
Ceny námi nabízených pronájmů jsou cenami za celý apartmán na
uvedený počet osob. V některých případech je možné ubytovat další
osoby za menší příplatek. Tato možnost je uváděna jako max. počet
osob např. 2+2. Tato čísla znamenají apartmán pro 2 osoby s možností
ubytování dalších 2 osob na rozkládací pohovce - za příplatek. Samozřejmostí je dodržení maximálního
možného počtu osob, které mohou apartmán užívat. Tento údaj je vždy
uveden přímo u nabídky. Pokud není uvedeno jinak, cena zahrnuje i
spotřebu elektřiny, vody, závěrečný úklid.
Na zaplacený pronájem Vám bude námi vystaven voucher, se kterým
se budete v Egyptě prokazovat zaplacení nájmu a služeb s nájmem
spojených. Na místě již po Vás nebude nikdo vyžadovat žádné další
platby. Platby jako "Bakšiš" jsou v Egyptě od turistů slušností a je
zcela na vašem uvážení komu a v jaké výši bakšiš poskytnete.
Sleva pro VIP:
Na
apartmány označené logem
mají naši VIP klienti
vždy slevu 500,-Kč (17 €). VIP klientem se stává každý klient
uvedený na voucheru, který použije
jakýkoli z námi nabízených apartmánů (mimo některých velmi levných
bytů Safari House) minimálně 3x. Následně mohou tito klienti čerpat
slevu na každý další pobyt v apartmánech označených slevou pro VIP.
Ačkoli nepředpokládáme že k tomu budeme mít důvod, ponecháváme
si právo status VIP klientovi kdykoli bez udání důvodu jednostranně zrušit a to
zejména při dlouhodobém nevyužívání našich apartmánů a služeb, či
při nedokončení již rozpracované rezervace. Takový klient se
může stát opět VIP klientem až po novém splnění podmínky 3
následujících použití VIP apartmánů.
Stravování:
Ve všech nabízených
apartmánech je plnohodnotný kuchyňský kout a proto je možnost
vlastního stravování (pokud není uvedeno jinak). Všechny apartmány mají v blízkosti obchody,
kde je možné si zakoupit veškeré potraviny. Pokud nebudete mít chuť
si vařit, můžete využít množství restaurací a rychlých občerstveních
v okolí. V naší nabídce se nachází i apartmány v hotelových
resortech a hotelech jako Oasis Resort, Pyramisa Sunset Pearl,
Pyramisa Luxor atd. V těchto resortech
je možné objednat i stravování formou polopenze, nebo All
Inclusive.
Transfer z letiště:
Vzhledem k tomu, že v Egyptě nejsou pojmenované ulice, je prakticky
nemožné samostatně najít dům, ve kterém se vámi pronajatý apartmán
nachází. V naší nabídce jsou domy vyznačeny v google mapě, ovšem
jedná se o pouhé orientační a nepřesné označení, neboť není dost
dobře možné dům v malé mapě najít a s přesností vyznačit. Odchylka
může být i několik bloků a proto nelze nijak spoléhat na to, že
apartmán naleznete sami a proto je více než vhodné využít námi
nabízené transfery, které provádějí stálí řidiči, kteří naše
apartmány znají.
Transfer nemusí být
pouze z letiště, ale je možné jej využít odkudkoli z celé Hurghady (např. z autobusové stanice, z jiného hotelu a pod.).
Samozřejmostí je volitelná možnost objednání také transferu pro
zpáteční cestu (transfery nejsou součástí ceny apartmánu). Z výše uvedeného
důvodu je více než vhodné zakoupit si u nás minimálně transfer z
letiště do apartmánu. Upozorňujeme, že pokud nepoužijete náš
transfer a nedostavíte se ve vámi zvoleném check-in čase do
apartmánu z důvodu zpoždění letu či protože nebudete moci najít dům, budete
hradit poplatek 500,-Kč / 20 EUR za čekání předávajícího či za nově
dohodnutý opakovaný pokus o předání (tolerance zpoždění je max. 30 minut).
Proto vždy doporučujeme využití námi zajišťovaných transferů, které
jsou levné a navíc je vám apartmán předán okamžitě po příletu.
Po vašem příletu na vás bude čekat u hlavního východu z letištní
haly Anglicky a Arabsky mluvící řidič
s cedulí obsahující vaše jméno. Pokud se
přesto minete, nebo budete mít z nějakého důvodu zpoždění, je
povinností cestujícího se s řidičem spojit telefonicky a dohodnout
si samostatně přesné místo a čas setkání. Řidič vás odveze přímo
před dům s vaším apartmánem. Vzhledem k tomu, že se
jedná o našeho smluvně najatého přepravce, není třeba vysvětlovat
řidičům kam Vás mají dovézt, neboť mají instrukce již od nás a naše
nemovitosti již dobře znají.
Pokud bude mít váš let
větší zpoždění, není třeba nikoho informovat, neboť řidič bude o
tomto zpoždění předem vědět z internetového letového řádu a přijede
na předpokládaný čas příletu, který uvede letecká společnost.
Za nevyčerpané služby
transferu nebude poskytnuta žádná finanční náhrada.
Převzetí
a předání apartmánu:
Po příjezdu k apartmánu
na Vás již čeká náš Anglicky mluvící manger, který Vám apartmán
předá. V den vašeho odjezdu se tentýž pracovník dostaví do apartmánu
a apartmán od vás převezme.
- Pokud u nás máte zaplacený
transfer z letiště, apartmán přebíráte ihned po vašem příletu.
Máte-li zaplacen také transfer zpět na letiště, bude na vás při
vašem odjezdu vozidlo čekat v uvedený
čas před domem (čas příjezdu transferu můžete měnit
telefonicky přímo s řidičem, nebo pomocí sms - vždy alespoň 8 hodin předem, nejlépe den předem - kdy si
budete ověřovat čas odletu).
- Pokud se do apartmánu dopravíte samostatně a není-li předem
dohodnuto a na voucheru uvedeno jinak, jsou v platnosti tyto časy:
Check-in čas = čas
pro převzetí apartmánu 15:00;
Check-out čas = čas pro předání a opuštění
apartmánu 10.00 (am).
Našim hostům se snažíme vyjít maximálně vstříc a proto jsou
apartmány obvykle předávány dle dodaných letových časů tak, aby host
mohl být ubytován ihned po příjezdu a apartmán předával těsně před
odjezdem (stejně jako v případě zakoupených transferů). Za
všech okolností jsou vždy časy předem uvedeny na voucheru a poté
jsou neměnné.
Zájezd All
Inclusive - nebo - Ubytování v soukromém apartmánu?
Stále přemýšlíte jestli
má smysl jet do soukromého apartmánu když vás mimo sezónu vyjde
zájezd all inclusive na téměř stejnou cenu? Pojďte si projít potup
ubytování v hotelu a soukromém apartmánu a porovnejte je. Výsledek
posuďte sami:
1)
Pobytový hotelový zájezd All
Inclusive 8 dní
Nejprve je nutné si
ujasnit, že 8 denní zájezd nikdy není 8 dní pobytu v hotelu. Pobyt
probíhá vždy dle stejného csénáře a to takto:
- Přilet do Hurghady v brzkých ranních hodinách (obvykle charter
4:20 ráno), po příletu se vydáte v východu z letištní haly, kde Vás
očekává delegát cestovní kanceláře, který Vás po nahlášení jména
pošle do očíslovaného autobusu. Zde budete čekat téměř hodinu, než
dorazí všichni cestující kteří pojedou daným autobusem s vámi. Po
příchodu ostatních se konečně vydáte na cestu k vašemu hotelu. Pokud
se váš hotel nachází na začátku trasy, tím pro vás cesta končí
rychle. Pokud na konci, může trvat i hodinu než se dostanete k
hotelu. Po příjezdu do hotelu jste delegátem usazeni v klimatizované
hale s recepcí a delegát se vrátí do autobusu aby rozvezl ostatní.
Při pohledu na hodiny v recepci zjistíte, že je teprve 6:00 ráno.
Představa že hotelový pokoj dostanete nejdříve až v 10:00 hodin je
už méně povzbuzující a začínáte přemýšlet čím si ukrátit 4 hodinové
povalování v hotelové recepci. Jít ven? Ale co kdyby vás volali že
mají pokoj dříve? Raději počkáte a s ostatními budete v polospánku
čekat na vytoužený pokoj a začátek dovolené. V 10:00 hodin se
recepční konečně rozhodne začít vydávat pokoje. Obdržíte klíč a
vydáte se hledat krásný pokoj s nejčernějšími obavami zda nebudete
mít výhled do zdi, nebo do ulice. Po otevření pokoje a odhrnutí
závěsu se vaše nejčernější myšlenka obvykle stává skutečností.
Říkáte si proč zrovna já mám nejhorší pokoj v hotelu? Odpověď je
však velmi snadná. Protože jste Čech a ne Neměc nebo Rus a navíc -
nedal jste recepčnímu úplatek. Takže zbývá jediné. Obrátit se na
delegáta, který obvykle pomůže, avšak bude tu až druhý den, nebo se
vrátit na recepci a zaplatit bakšiš. Teprve pak dostanete pokoj
lepší.
Nyní jste konečně ubytováni.
Je 11:00 hodin a dovolená
začíná chůzí na první jídlo - oběd. Co naplat že z 8 denní dovolené
je nyní jen 7,5 denní.
- Blíží se odjezd.
Odlet z Hurghady je obvykle stejným letem jako byl váš při příletu.
To znamená, že odlet je v 5:20 ráno a Vy opouštíte hotelový pokoj
přibližně ve 2:00 hodiny ráno. Předáte kartu od pokoje, náramek a
čekáte na příjezd autobusu, kterým opět budete sbírat cestou ostatní
výletníky z dalších hotelů. Dorazíte na letiště a vydáte se k
odbavení. Dovolená skončila a Vy si uvědomíte, že tento den rozhodně
nelze považovat za all inclusive. Osmi denní pobytový zájezd All
inclusive se vám tedy smrskl na 6,5 dní. Možná se sami sebe zeptáte,
proč vlastně byl tak velký cenový rozdíl za Polopenzi a All
Inclusive a potřebovali jste AI které stálo o 3500 Kč na osobu více
když jste jej měli jen 6,5 dne? Navíc pokud jste v Egyptě poprvé,
zcela jistě jste neodolali celodenním výletům na pyramidy a do
Luxoru. Takže si rovnou odečtěte další 2 dny. All Inclusive
jste rázem využili pouze na 4,5 dne. Ale co, byla to přece dovolená
a to kuře s rýží, ani džus připravený s prášku nebyl až tak moc
špatný. Mohli jste přece sníst kolik se do vás vešlo...
OVŠEM MÁTE TAKÉ JINOU
MOŽNOST !
2)
Pronajmout si soukromý
plnohodnotně vybavený byt 2+kk s terasou jen o pár kroků dále rovněž
8 dní.
Tady je také nutné si
ujasnit, že 8 denní ubytování není celých 8 dní pobytu, ale
tentokrát je to vaší vlastní vinou, respektive kvůli vašemu letovému
času.
Zde vše probíhá poněkud
rychleji:
- Přilet do Hurghady v
brzkých ranních hodinách (obvykle charter 4:20 ráno), po příletu se
vydáte v východu z letištní haly, kde Vás očekává řidič
klimatizovaného vozidla, který Vám pomůže se zavazadly a ihned
doveze k apartmánu, který Vám rovnou předá. Je 5:15 a dovolená vám
právě začíná.
Zdá se vám to nějaké
krátké a rychlé proti klasickému zájezdu? Jasně, protože to rychlé a
snadné je. Navíc protože jste si apartmán vybrali předem z
fotografií (které jsou z apartmánu a nikoli ilustrativní), nemáte
důvod se obávat jaký že pokoj nakonec dostanete. Víte předem kde
budete bydlet.
- Blíží se odjezd.
Odlet z Hurghady je obvykle stejným letem jako byl váš při příletu.
To znamená, že odlet je v 5:20 ráno. Ve 3:00 na vás zazvoní řidič,
Vy předáte apartmán a během 20 minut stojíte před letištní halou.
Zde jste přišli také o jeden den pobytu, protože letadlo Vám letí
takto ráno, ale stále je to o půl dne dovolené více, což při pouhých
8 dnech dovolené není opravdu málo. Pokud ale bude Váš let
odpoledne, nebo večer, bude se jednat o celých 8 dní dovolené,
protože apartmán máte až do večera k dispozici.
Při čekání na letadlo
si navíc můžete v klidu říci, že jste nevyhodili peníze za drahý
nevyužitý all inclusive, když 250 ml plechovka pepsi colly stála v
obchodě jen 8 Kč. Cestou pak můžete navíc přemýšlet, kdy zase budete
mít čas se do Egypta vrátit, protože to stálo za to.
Ať se rozhodnete jakkoli, u nás můžete zakoupit jak ubytování v
apartmánech a letenky, tak standardní zájezdy All Inclusive. Výhodou
u nás je, že neprodáváme zájezdy jako ostatní kteří Egypt znají jen
z katalogů, ale my v Egyptě působíme také jako Realitní kancelář a
proto jej velmi dobře známe a můžeme dobře poradit kam jet a čemu se
vyhnout.
Jistě nám dáte za pravdu že je lepší
koupit dovolenou v Egyptě u specialisty na Egypt, než u specialisty
na Itálii či jinou Evropskou destinaci.
************************************************************************************************************
Nejčastější otázky a
odpovědi:
- Je možné se
ubytovat s Egyptským přítelem?
Ano, v námi nabízených soukromých apartmánech to možné je. Upozorňujeme
však, že v
Egyptě je soužití nesezdaného či nelegalizovaného
páru nelegální a proto vždy doporučujeme vztah legalizovat minimálně
smlouvou Orfi. Takovou smlouvu můžete sepsat u jakéhokoli
právního zástupce a trvá to pouze pár minut. Smlouva Orfi je
platná pouze na území Egypta a je možné jí kdykoli zrušit. Nikdy
nenechávejte obstarání orfi smlouvy na vašem partneru u jeho známého
právníka, ale zvolte si vlastního. Vždy trvejte na arabsko-anglické
verzi dokumentu. Cena orfi je velice nízká a pohybuje
se v rozmezí jen 300-500 EGP. V hotelových resortech a velkých uzavřených apartmánových komplexech je obvykle vyžadováno úředně potvrzené orfi
či legální sňatek.
- Je možné aby
apartmán převzal můj egyptský přítel ještě před mým příjezdem?
Není. Apartmán bude
předán pouze Vám a to na základě předloženého voucheru. Stejně tak i
při vašem odjezdu apartmán předáváte Vy osobně. Za apartmán ručíte
Vy a ručíte také za ostatní osoby, které si k užívání apartmánu
přizvete. Spolubydlící nemá k apartmánu žádný právní vztah a ani
není možné, aby byl občan Egypta objednavatelem. V žádném
případě není možné, aby po vašem odjezdu zpět do ČR váš spolubydlící
nadále setrval v apartmánu.
- Je nutno
rovněž nastoupit ubytování až ve 14:00 jak je obvyklé u hotelů?
Ne. Pronajímaný byt
/apartmán
máte k dispozici okamžitě po vašem příjezdu a to za předpokladu, že
použijete námi nabízený transfer z letiště. Nemusíte poté čekat
několik hodin v recepci jako je to běžné u hotelových zájezdů.
Check-in a Check-out časy mohou být uplatněny v některých případech je a to
jsou například:
- při použití vlastní dopravy z letiště.
- v případě, kdy přijedete ve stejný den kdy odjíždí stávající
host, kdy je nutná určitá doba pro úklid apartmánu a praní. Zde může
být check-in čas stanoven individuálně i v případě zakoupeného
transferu. V tomto případě je možné si
v apartmánu ponechat zavazadla a apartmán převzít až bude uklizen a
připraven.
V obou případech bude check-in čas již předem uveden na voucheru a
tudíž jej budete znát ještě před cestou.
Pokud není
předem dohodnuto a na voucheru uvedeno jinak, jsou stanoveny tyto
časy:
Check -in čas = čas
pro příjezd do apartmánu 12:00 (am);
Check-out čas = čas pro opuštění
apartmánu 10.00 (am).
- Budu na místě něco platit?
Na místě po Vás nebude nikdo požadovat žádné platby. Výjimkou
může být úhrada případných vámi způsobených škod.
- Kdo mě předá klíče od bytu?
Apartmán Vám bude předán osobou, která na Vás bude čekat před
domem či v apartmánu, kam Vás zavede náš řidič, případně kam se
dopravíte samostatně v čase uvedeném na voucheru.
- Jak probíhá předání apartmánu při cestě domů?
Apartmán převezme opět osoba, která Vám apartmán předala a to v
termínu uvedeném na voucheru, případně i jiném, který si dohodnete při převzetí. Pokud máte zaplacenou cestu
zpět na letiště, bude na vás současně již čekat taxi před domem
(většinou stejný řidič, jako při příjezdu).
- Co mám dělat v případě problému s pronájmem?
Pokud nastane nějaký problém spojený s pronájmem bytu je nutno se
s námi spojit telefonicky, e-mailem, nebo přes skype a my se
pokusíme problém co nejdříve vyřešit. Nečekejte prosím od nás zpětná
volání a zasílání SMS zpráv na zahraniční telefonní čísla, neboť
takovéto služby neposkytujeme (pouze na CZ čísla). Na voucheru je
rovněž vždy uvedeno
telefonní spojení na správce (místní volání Egypt), který bude problém řešit co nejdříve a
zavolat přímo správce je nejrychlejším způsobem. Správce mluví
Arabsky a Anglicky.
- Je v bytě internet?
Internetové připojení wi-fi je pouze v apartmánech Safari House a
to zdarma. Toto připojení je negarantované což znamená, že v případě
jeho nefunkčnosti není možné se domáhat napravení stavu. V ostatních apartmánech je nutné použít vlastní či
od nás zapůjčený USB modem pro mobilní internet.
- Je v apartmánech nádobí?
Apartmány jsou kompletně vybaveny spotřebiči i základním nádobím.
- Je v bytě ložní prádlo?
Apartmány jsou vybaveny ložním prádlem i ručníky. K dispozici
budete mít takový počet ručníků, kolik osob budete mít hlášených.
Jejich výměna v průběhu pronájmu není možná - nejedná se o hotel.
Apartmány jsou vybaveny vždy takovým počtem povlečení a ručníků,
jaká je kapacita apartmánu. Není však možné při ubytování např. 2
osob použít ručníky a osušky určené pro 6 osob. V takovém případě po
Vás bude požadován doplatek služeb.
- Je možné si
apartmán
pronajmout pouze na 2 dny?
Ano. Přestože je
nejkratší doba pronájmu jeden týden, je možné apartmán použít i na
kratší dobu. Takový pronájem však nemá vliv na cenu apartmánu a vždy
je nutné uhradit minimální cenu jednoho týdne. I přesto je cena
stále nižší, než-li ubytování v hotelu. Nejkratší stanovená doba pro
úhradu jednoho týdnu je zejména z důvodu nákladů na úklid apartmánu a
praní ložního prádla. Maximální délka pronájmu není omezena.
- Mohu si apartmán
pronajmout dlouhodobě?
Ano. Některé
apartmány z naší nabídky je možné si pronajmout dlouhodobě na
několik měsíců, na rok, dva i déle. Cena delšího pronájmu než -li na 3
týdny je uvedena v přímo nabídce apartmánu. Nájemné pro dlouhodobé
pronájmy je stanoveno vždy individuálně dle požadované doby a je vždy
mnohem nižší než nájemné krátkodobé. Při dlouhodobém pronájmu
apartmánů Safari House na delší dobu než 6 měsíců, nebo 1 rok je měsíční nájemné
ve stejné výši, jako je obvyklá cena v dané oblasti, ve které se
apartmán nachází. Nájemné je poté hrazeno měsíčně přímo
pronajímateli a je na místě možné si do pronajatého bytu objednat
služby jako například ADSL internet, úklidové služby a další.
- Je možné u Vás
zakoupit letenky?
Ano. Letenky můžete
zakoupit přímo u našeho partnera eurocont travel a to na libovolné,
vámi požadované termíny. Jedná se pouze o přímé pravidelné lety Air
Cairo a Smart Wings, nebo lety s přestupy od různých leteckých společností.
Ceny letenek z ČR začínají na 5.500,-Kč (pouze v akci), 8.500 Kč pro
klienty ubytované v našich apartmánech, a standardní cena letenek je
8.990 Kč. Odlety jsou z Prahy, Brna, Ostravy a Bratislavy.
- Nabízíte také
fakultativní výlety?
Ano, nabídku výletů
naleznete pod odkazem u každého apartmánu. Jedná se o standardní
výlety od místních Cestovních kanceláří a to vždy s Anglicky
mluvícími průvodci.
- Jaké potřebuji
vízum a mohu cestovat pouze na Občanský průkaz?
Vstup do Egypta je
možný pouze s platným cestovním pasem, který má dobu platnosti
minimálně 6 měsíců od vašeho návratu zpět do ČR. Turistické vízum je
možné zakoupit přímo na letišti Hurghada a stojí 25 USD (informace z
01.01.2018). Platnost víza je 30 dní. Pro cesty do Sharm El Sheikh a
Taby není při pobytu do 15 dní nutné žádné vízum.
- Poskytujete další služby jako například delegáty a podobné služby
CK?
Ne, tyto služby cestovních
kanceláří pro pronájem apartmánů a krátkodobé ubytování v soukromých
apartmánech neposkytujeme. Jsou poskytovány pouze u klasických
pobytových zájezdů, které u nás rovněž můžete zakoupit.
- Co se stane když
si objednám služby a rozmyslím si jejich nákup?
Pokud se jedná o potvrzenou a doposud neuhrazenou objednávku
ve splatnosti, bude vám účtován poplatek uvedený v zaslané nabídce
služeb. V případě že jsou služby závazně objednány a zaplaceny,
platba je námi ihned poukázána dodavatelům služeb - především do
Egypta. V takovém případě je platba již nevratná. Neseriózní klienti
jsou evidováni v black listu a těmto již nikdy nebudou žádné naše
služby poskytnuty. Za neseriózní jednání je považováno například
předstírání zájmu, kdy si klient nechává zasílat informace aniž by
měl o koupi služby skutečný zájem (opakované dotazy na zaslání
termíny letenek, dostupnost ubytování atd.). Bohužel i s takovým
jednáním se občas setkáváme.
************************************************************************************************************
Pro více informací nás prosím kontaktujte na adrese
egypt@eurocont.eu
a my Vám rádi zodpovíme veškeré Vaše dotazy.
|