Egypt Reality logo  

   
 
Hlavní strana Egypt - prodej Egypt - Pronájem Nábytek - prodej O naší společnosti Kontakty

EGYPT

EGYPT - Informace pro pronajem nemovitosti

Ubytování zajišťuje Cestovní agentura EGYPT REALITY (EUROCONT REALITY s.r.o.)


 
EN Version ENGLISH VERSION

Na této stránce naleznete veškeré informace týkající se pronájmu apartmánů z naší nabídky.

Jak si pronajmout byt (apartmán):

Většina apartmánů z naší nabídky jsou soukromé apartmány našich Evropských klientů a proto není možné si apartmán pronajmout až na místě, v Egyptě, ale je třeba si jej pronajmout ještě před vaší cestou přímo u nás. Nájemné se hradí pouze bankovním převodem na naše bankovní účty v ČR a SR, ze kterých jsou platby dále odesílány vlastníkům apartmánů a proto je platba vždy závazná a nevratná. Od 25.08.2012 je u nás možné platit platebními kartami a on-line platbou PayPal. Tyto transakce jsou ovšem zpoplatněny příplatkem 3,5% z celkové částky, který je nám touto službou účtován.

 

Protože jsou ceny pronájmů velmi nízké a ve většině případů zdaleka nedosahují ceny běžného rezervačního poplatku, není proto možné si apartmány pouze rezervovat a tím blokovat apartmán jiným zájemcům. Je tedy pouze možné si zaplatit přímo nájemné na konkrétní termín. Pokud nakupujete letenky u našeho partnera eurocont travel, nemusíte se o nic dalšího starat. Pokud nikoli, doporučujeme následující postup, aby se Vám nemohlo stát že na vámi požadovaný termín neseženete letenku, nebo naopak že si zakoupíte letenku a poté nebude žádný pronájem volný:
 


1. Nejdříve si zjistěte dostupnost letenek a nezávazně je rezervujte (rezervace jsou možné zpravidla na několik hodin);
2. Následně vám prověříme dostupnost apartmánů na uvedený termín z letenek;
3. Pokud bude vybraný apartmán k dispozici, blokujeme Vám jej a Vy si můžete bezpečně zaplatit letenku i pronájem současně.

 


Pro objednání pronájmu od Vás budeme požadovat pouze tyto údaje:

*********************************************************
Jméno a Příjmení:
Číslo pasu:
Datum narození ve tvaru rodného čísla bez čísel za lomítkem:
Adresa:
Národnost:
Počet osob:
Telefon (pokud možno české i egyptské číslo):
Spolubydlící:

Jméno:

Příjmení:
Národnost: 
 

Později budeme požadovat tyto další údaje:
Datum a čas příletu do Hurghady:
Číslo letu:

Počet osob pro transfer:

Počet zavazadel pro transfer:

Datum a čas odletu:
*********************************************************

Tyto údaje bude obsahovat voucher, který obdržíte po zaplacení ubytování a dalších služeb.

 

S rostoucím zájem o pronájem apartmánů doporučujeme si apartmán zaplatit s dostatečným předstihem a nenechávat tak platbu na poslední chvíli. Platbu je možné provést i několik měsíců předem. Obvyklá doba objednávky je 2-6 měsíců. Minimální doba objednávky je 5 pracovních dní před odjezdem (potřebujeme několik dní na přípravu apartmánu - praní, úklid, zajištění všech služeb a pracovníků). Objednávky s kratší dobou odjezdu (méně než 5 dní) jsou možné s příplatkem 500 Kč za expresní zajištění všech služeb. Je jen na vašem uvážení zda je opravdu nutné dovolenou odkládat na poslední chvíli a o cestě rozhodovat například pouhé 3 dny před odjezdem. 

 

 

Cena ubytování / pronájmu:

U nás si můžete pronajmout apartmán levněji, než -li si jej můžete pronajmout sami v Egyptě, neboť jako cizinec tam budete mít znatelně vyšší ceny.

Ceny námi nabízených pronájmů jsou cenami za celý apartmán na uvedený počet osob. V některých případech je možné ubytovat další osoby za menší příplatek. Tato možnost je uváděna jako max. počet osob např. 2+2. Tato čísla znamenají apartmán pro 2 osoby s možností ubytování dalších 2 osob na rozkládací pohovce - za příplatek. Samozřejmostí je dodržení maximálního možného počtu osob, které mohou apartmán užívat. Tento údaj je vždy uveden přímo u nabídky. Pokud není uvedeno jinak, cena zahrnuje i spotřebu elektřiny, vody, závěrečný úklid.

Na zaplacený pronájem Vám bude námi vystaven voucher, se kterým se budete v Egyptě prokazovat zaplacení nájmu a služeb s nájmem spojených. Na místě již po Vás nebude nikdo vyžadovat žádné další platby. Platby jako "Bakšiš" jsou v Egyptě od turistů slušností a je zcela na vašem uvážení komu a v jaké výši bakšiš poskytnete.

Sleva pro VIP: Na apartmány označené logem VIP sleva mají naši VIP klienti vždy slevu 500,-Kč (17 €). VIP klientem se stává každý klient uvedený na voucheru, který použije jakýkoli z námi nabízených apartmánů (mimo některých velmi levných bytů Safari House) minimálně 3x. Následně mohou tito klienti čerpat slevu na každý další pobyt v apartmánech označených slevou pro VIP. Ačkoli nepředpokládáme že k tomu budeme mít důvod,  ponecháváme si právo status VIP klientovi kdykoli bez udání důvodu jednostranně zrušit a to zejména při dlouhodobém nevyužívání našich apartmánů a služeb, či při nedokončení již rozpracované rezervace. Takový klient se může stát opět VIP klientem až po novém splnění podmínky 3 následujících použití VIP apartmánů.

Stravování:

Ve všech nabízených apartmánech je plnohodnotný kuchyňský kout a proto je možnost vlastního stravování (pokud není uvedeno jinak). Všechny apartmány mají v blízkosti obchody, kde je možné si zakoupit veškeré potraviny. Pokud nebudete mít chuť si vařit, můžete využít množství restaurací a rychlých občerstveních v okolí. V naší nabídce se nachází i apartmány v hotelových resortech a hotelech jako Oasis Resort, Pyramisa Sunset Pearl, Pyramisa Luxor atd. V těchto resortech je možné objednat i stravování formou polopenze, nebo All Inclusive.

 

Transfer z letiště:

Vzhledem k tomu, že v Egyptě nejsou pojmenované ulice, je prakticky nemožné samostatně najít dům, ve kterém se vámi pronajatý apartmán nachází. V naší nabídce jsou domy vyznačeny v google mapě, ovšem jedná se o pouhé orientační a nepřesné označení, neboť není dost dobře možné dům v malé mapě najít a s přesností vyznačit. Odchylka může být i několik bloků a proto nelze nijak spoléhat na to, že apartmán naleznete sami a proto je více než vhodné využít námi nabízené transfery, které provádějí stálí řidiči, kteří naše apartmány znají.

Transfer nemusí být pouze z letiště, ale je možné jej využít odkudkoli z celé Hurghady (např. z autobusové stanice, z jiného hotelu a pod.). Samozřejmostí je volitelná možnost objednání také transferu pro zpáteční cestu (transfery nejsou součástí ceny apartmánu).  Z výše uvedeného důvodu je více než vhodné zakoupit si u nás minimálně transfer z letiště do apartmánu. Upozorňujeme, že pokud nepoužijete náš transfer a nedostavíte se ve vámi zvoleném check-in čase do apartmánu z důvodu zpoždění letu či protože nebudete moci najít dům, budete hradit poplatek 500,-Kč / 20 EUR za čekání předávajícího či za nově dohodnutý opakovaný pokus o předání (tolerance zpoždění je max. 30 minut). Proto vždy doporučujeme využití námi zajišťovaných transferů, které jsou levné a navíc je vám apartmán předán okamžitě po příletu.


Po vašem příletu na vás bude čekat u hlavního východu z letištní haly Anglicky a Arabsky mluvící řidič s cedulí obsahující vaše jméno. Pokud se přesto minete, nebo budete mít z nějakého důvodu zpoždění, je povinností cestujícího se s řidičem spojit telefonicky a dohodnout si samostatně přesné místo a čas setkání. Řidič vás odveze přímo před dům s vaším apartmánem. Vzhledem k tomu, že se jedná o našeho smluvně najatého přepravce, není třeba vysvětlovat řidičům kam Vás mají dovézt, neboť mají instrukce již od nás a naše nemovitosti již dobře znají.

Pokud bude mít váš let větší zpoždění, není třeba nikoho informovat, neboť řidič bude o tomto zpoždění předem vědět z internetového letového řádu a přijede na předpokládaný čas příletu, který uvede letecká společnost.

Za nevyčerpané služby transferu nebude poskytnuta žádná finanční náhrada.

 

Převzetí a předání apartmánu:

Po příjezdu k apartmánu na Vás již čeká náš Anglicky mluvící manger, který Vám apartmán předá a se kterým se dohodnete případně dohodnete na termínu převzetí apartmánu při vašem odjezdu (pokud si přejete odlišný od termínu na voucheru). Pokud máte u nás zaplacený transfer zpět na letiště, bude v uvedený čas již na vás čekat před domem (čas příjezdu transferu můžete rovněž změnit telefonicky přímo s řidičem, nebo pomocí sms - vždy alespoň jednu hodinu předem, nejlépe den předem - kdy si budete ověřovat čas odletu).

 

Zájezd All Inclusive - nebo - Ubytování v soukromém apartmánu?

Stále přemýšlíte jestli má smysl jet do soukromého apartmánu když vás mimo sezónu vyjde zájezd all inclusive na téměř stejnou cenu? Pojďte si projít potup ubytování v hotelu a soukromém apartmánu a porovnejte je. Výsledek posuďte sami:

1) Pobytový hotelový zájezd All Inclusive 8 dní

Nejprve je nutné si ujasnit, že 8 denní zájezd nikdy není 8 dní pobytu v hotelu. Pobyt probíhá vždy dle stejného csénáře a to takto:

- Přilet do Hurghady v brzkých ranních hodinách (obvykle charter 4:20 ráno), po příletu se vydáte v východu z letištní haly, kde Vás očekává delegát cestovní kanceláře, který Vás po nahlášení jména pošle do očíslovaného autobusu. Zde budete čekat téměř hodinu, než dorazí všichni cestující kteří pojedou daným autobusem s vámi. Po příchodu ostatních se konečně vydáte na cestu k vašemu hotelu. Pokud se váš hotel nachází na začátku trasy, tím pro vás cesta končí rychle. Pokud na konci, může trvat i hodinu než se dostanete k hotelu. Po příjezdu do hotelu jste delegátem usazeni v klimatizované hale s recepcí a delegát se vrátí do autobusu aby rozvezl ostatní. Při pohledu na hodiny v recepci zjistíte, že je teprve 6:00 ráno. Představa že hotelový pokoj dostanete nejdříve až v 10:00 hodin je už méně povzbuzující a začínáte přemýšlet čím si ukrátit 4 hodinové povalování v hotelové recepci. Jít ven? Ale co kdyby vás volali že mají pokoj dříve? Raději počkáte a s ostatními budete v polospánku čekat na vytoužený pokoj a začátek dovolené. V 10:00 hodin se recepční konečně rozhodne začít vydávat pokoje. Obdržíte klíč a vydáte se hledat krásný pokoj s nejčernějšími obavami zda nebudete mít výhled do zdi, nebo do ulice. Po otevření pokoje a odhrnutí závěsu se vaše nejčernější myšlenka obvykle stává skutečností. Říkáte si proč zrovna já mám nejhorší pokoj v hotelu? Odpověď je však velmi snadná. Protože jste Čech a ne Neměc nebo Rus a navíc - nedal jste recepčnímu úplatek. Takže zbývá jediné. Obrátit se na delegáta, který obvykle pomůže, avšak bude tu až druhý den, nebo se vrátit na recepci a zaplatit bakšiš. Teprve pak dostanete pokoj lepší.

Nyní jste konečně ubytováni. Je 11:00 hodin a dovolená začíná chůzí na první jídlo - oběd. Co naplat že z 8 denní dovolené je nyní jen 7,5 denní.

- Blíží se odjezd. Odlet z Hurghady je obvykle stejným letem jako byl váš při příletu. To znamená, že odlet je v 5:20 ráno a Vy opouštíte hotelový pokoj přibližně ve 2:00 hodiny ráno. Předáte kartu od pokoje, náramek a čekáte na příjezd autobusu, kterým opět budete sbírat cestou ostatní výletníky z dalších hotelů. Dorazíte na letiště a vydáte se k odbavení. Dovolená skončila a Vy si uvědomíte, že tento den rozhodně nelze považovat za all inclusive. Osmi denní pobytový zájezd All inclusive se vám tedy smrskl na 6,5 dní. Možná se sami sebe zeptáte, proč vlastně byl tak velký cenový rozdíl za Polopenzi a All Inclusive a potřebovali jste AI které stálo o 3500 Kč na osobu více když jste jej měli jen 6,5 dne? Navíc pokud jste v Egyptě poprvé, zcela jistě jste neodolali celodenním výletům na pyramidy a do Luxoru. Takže si rovnou odečtěte další  2 dny. All Inclusive jste rázem využili pouze na 4,5 dne. Ale co, byla to přece dovolená a to kuře s rýží, ani džus připravený s prášku nebyl až tak moc špatný. Mohli jste přece sníst kolik se do vás vešlo...

OVŠEM MÁTE TAKÉ JINOU MOŽNOST !

2) Pronajmout si soukromý plnohodnotně vybavený byt 2+kk s terasou jen o pár kroků dále rovněž 8 dní.

Tady je také nutné si ujasnit, že 8 denní ubytování není celých 8 dní pobytu, ale tentokrát je to vaší vlastní vinou, respektive kvůli vašemu letovému času.

Zde vše probíhá poněkud rychleji:

- Přilet do Hurghady v brzkých ranních hodinách (obvykle charter 4:20 ráno), po příletu se vydáte v východu z letištní haly, kde Vás očekává řidič klimatizovaného vozidla, který Vám pomůže se zavazadly a ihned doveze k apartmánu, který Vám rovnou předá. Je 5:15 a dovolená vám právě začíná.

Zdá se vám to nějaké krátké a rychlé proti klasickému zájezdu? Jasně, protože to rychlé a snadné je. Navíc protože jste si apartmán vybrali předem z fotografií (které jsou z apartmánu a nikoli ilustrativní), nemáte důvod se obávat jaký že pokoj nakonec dostanete. Víte předem kde budete bydlet.

- Blíží se odjezd. Odlet z Hurghady je obvykle stejným letem jako byl váš při příletu. To znamená, že odlet je v 5:20 ráno. Ve 3:00 na vás zazvoní řidič, Vy předáte apartmán a během 20 minut stojíte před letištní halou. Zde jste přišli také o jeden den pobytu, protože letadlo Vám letí takto ráno, ale stále je to o půl dne dovolené více, což při pouhých 8 dnech dovolené není opravdu málo. Pokud ale bude Váš let odpoledne, nebo večer, bude se jednat o celých 8 dní dovolené, protože apartmán máte až do večera k dispozici. 

Při čekání na letadlo si navíc můžete v klidu říci, že jste nevyhodili peníze za drahý nevyužitý all inclusive, když 250 ml plechovka pepsi colly stála v obchodě jen 8 Kč. Cestou pak můžete navíc přemýšlet, kdy zase budete mít čas se do Egypta vrátit, protože to stálo za to. 


Ať se rozhodnete jakkoli, u nás můžete zakoupit jak ubytování v apartmánech a letenky, tak standardní zájezdy All Inclusive. Výhodou u nás je, že neprodáváme zájezdy jako ostatní kteří Egypt znají jen z katalogů, ale my v Egyptě působíme také jako Realitní kancelář a proto jej velmi dobře známe a můžeme dobře poradit kam jet a čemu se vyhnout.

Jistě nám dáte za pravdu že je lepší koupit dovolenou v Egyptě u specialisty na Egypt než u specialisty na Itálii nebo jinou Evropskou destinaci.


************************************************************************************************************
 

Nejčastější otázky a odpovědi:

 

- Je možné se ubytovat s Egyptským přítelem?
Ano, v námi nabízených soukromých apartmánech to možné je. Upozorňujeme však, že v Egyptě je soužití nesezdaného či nelegalizovaného páru nelegální a proto vždy doporučujeme vztah legalizovat minimálně smlouvou Orfi. Takovou smlouvu můžete sepsat u jakéhokoli právního zástupce a trvá to pouze pár minut. Smlouva Orfi je platná pouze na území Egypta a je možné jí kdykoli zrušit. Nikdy nenechávejte obstarání orfi smlouvy na vašem partneru u jeho známého právníka, ale zvolte si vlastního. Vždy trvejte na arabsko-anglické verzi dokumentu. Cena orfi je velice nízká a pohybuje se v rozmezí jen 300-500 EGP. V hotelových resortech a velkých uzavřených apartmánových komplexech je obvykle vyžabováno úředně potvrzené orfi.
 

 

- Je také nutno nastoupit ubytování až ve 14:00 jak je obvyklé u hotelů?

Ne. Pronajímaný byt /apartmán máte k dispozici okamžitě po vašem příjezdu za předpokladu že použijete námi nabízený transfer z letiště. Nemusíte poté čekat několik hodin v recepci jako je to běžné u hotelových zájezdů.
Pouze v některých případech je check-in čas uplatněn a to:
1) při použití vlastní dopravy z letiště je stanoven check-in nejdříve v 10:00 (am).
2) v případě, kdy přijedete ve stejný den kdy odjíždí stávající host, kdy je nutná určitá doba pro úklid apartmánu a praní. Zde může být check-in čas stanoven individuálně. V tomto případě je možné si v apartmánu ponechat zavazadla a apartmán převzít až bude uklizen a připraven.
V obou případech bude check-in čas již uveden  na voucheru a tudíž jej budete znát před cestou.

(Check -in čas = čas pro příjezd do apartmánu; Check-out čas = čas pro opuštění apartmánu)

 

 

- Budu na místě něco platit?
Na místě po Vás nebude nikdo požadovat žádné platby. Výjimkou může být úhrada případných vámi způsobených škod.

 

- Kdo mě předá klíče od bytu?
Apartmán Vám bude předán osobou, která na Vás bude čekat před domem či v apartmánu, kam Vás zavede náš řidič.
 

 

- Jak probíhá předání apartmánu při cestě domů?
Apartmán převezme opět osoba, která Vám apartmán předala a to v termínu uvedeném na voucheru, případně i jiném, který si dohodnete při převzetí. Pokud máte zaplacenou cestu zpět na letiště, bude na vás současně již čekat taxi před domem (většinou stejný řidič, jako při příjezdu).
 

 

- Co mám dělat v případě problému s pronájmem?
Pokud nastane nějaký problém spojený s pronájmem bytu je nutno se s námi spojit telefonicky, e-mailem, nebo přes skype a my se pokusíme problém co nejdříve vyřešit. Nečekejte prosím od nás zpětná volání a zasílání SMS zpráv na zahraniční telefonní čísla, neboť takovéto služby neposkytujeme (pouze na CZ čísla). Na voucheru je rovněž vždy uvedeno telefonní spojení na správce (místní volání Egypt), který bude problém řešit co nejdříve a zavolat přímo správce je nejrychlejším způsobem. Správce mluví Arabsky a Anglicky. 
 

 

- Je v bytě internet?
Internetové připojení wi-fi je pouze v apartmánech Safari House a to zdarma. Toto připojení je negarantované což znamená, že v případě jeho nefunkčnosti není možné se domáhat napravení stavu. V ostatních apartmánech je nutné použít vlastní či od nás zapůjčený USB modem pro mobilní internet. 
 


- Je v apartmánech nádobí?
Apartmány jsou kompletně vybaveny spotřebiči i základním nádobím.

 

 

- Je v bytě ložní prádlo?
Apartmány jsou vybaveny ložním prádlem i ručníky. K dispozici budete mít takový počet ručníků, kolik osob budete mít hlášených. Jejich výměna v průběhu pronájmu není možná - nejedná se o hotel. Apartmány jsou vybaveny vždy takovým počtem povlečení a ručníků, jaká je kapacita apartmánu. Není však možné při ubytování např. 2 osob použít ručníky a osušky určené pro 6 osob. V takovém případě po Vás bude požadován doplatek služeb.
 

 

- Je možné si apartmán pronajmout pouze na 2 dny?

Ano. Přestože je nejkratší doba pronájmu jeden týden, je možné apartmán použít i na kratší dobu. Takový pronájem však nemá vliv na cenu apartmánu a vždy je nutné uhradit minimální cenu jednoho týdne. I přesto je cena stále nižší, než-li ubytování v hotelu. Nejkratší stanovená doba pro úhradu jedn týdn je zejména z důvodu nákladů na úklid apartmánu a praní ložního prádla. Maximální délka pronájmu není omezena.

 

 

- Mohu si apartmán pronajmout dlouhodobě?

Ano. Některé apartmány z naší nabídky je možné si pronajmout dlouhodobě na několik měsíců, na rok, dva i déle. Cena delšího pronájmu než -li na 3 týdny je uvedena v přímo nabídce apartmánu. Nájemné pro dlouhodobé pronájmy je stanoveno vždy individuálně dle požadované doby a je vždy mnohem nižší než nájemné krátkodobé. Při dlouhodobém pronájmu apartmánů Safari House na delší dobu než 6 měsíců, nebo 1 rok je měsíční nájemné ve stejné výši, jako je obvyklá cena v dané oblasti, ve které se apartmán nachází. Nájemné je poté hrazeno měsíčně přímo pronajímateli a je na místě možné si do pronajatého bytu objednat služby jako například ADSL internet, úklidové služby a další.

 

 

- Je možné u Vás zakoupit letenky?

Ano. Letenky můžete zakoupit přímo u našeho partnera eurocont travel a to na libovolné, vámi požadované termíny. Jedná se pouze o přímé pravidelné a charterové lety letecké společnosti Travel Service či ČSA, přímé pravidelné lety jsou od různých leteckých společností. Ceny letenek z ČR začínají na 7.500,-Kč (pouze v akci), 8.500 Kč pro klienty ubytované v našich apartmánech, a standardní cena letenek je 8.990 Kč. Cena letenky ze Slovenska je 359 EUR. Uvedené ceny jsou včetně poplatků a tax (stav k 01.08.2015).

 

- Nabízíte také fakultativní výlety?

Ano, nabídku výletů naleznete pod odkazem u každého apartmánu. Jedná se o standardní výlety od místních Cestovních kanceláří a to vždy s Anglicky mluvícími průvodci.

 

- Jaké potřebuji vízum a mohu cestovat pouze na Občanský průkaz?

Vstup do Egypta je možný pouze s platným cestovním pasem, který má dobu platnosti minimálně 6 měsíců od vašeho návratu zpět do ČR. Turistické vízum je možné zakoupit přímo na letišti Hurghada a stojí 25 USD (informace z 01.08.2015). Platnost víza je 30 dní. Pro cesty do Sharm El Sheikh a Taby není při pobytu do 15 dní nutné žádné vízum.

 

- Poskytujete další služby jako například delegáty a podobné služby CK?

Ne, tyto služby cestovních kanceláří pro pronájem apartmánů a krátkodobé ubytování v soukromých apartmánech neposkytujeme. 


- Co se stane když si objednám služby a rozmyslím si jejich nákup? 
Pokud se jedná o potvrzenou a doposud neuhrazenou objednávku
ve splatnosti, bude vám účtován poplatek uvedený v zaslané nabídce služeb. V případě že jsou služby závazně objednány a zaplaceny, platba je námi ihned poukázána dodavatelům služeb - především do Egypta. V takovém případě je platba již nevratná. Neseriózní klienti jsou evidováni v black listu a těmto již nikdy nebudou žádné naše služby poskytnuty. Za neseriózní jednání je považováno například předstírání zájmu, kdy si klient nechává zasílat informace aniž by měl o koupi služby skutečný zájem (opakované dotazy na zaslání termíny letenek, dostupnost ubytování atd.). Bohužel i s takovým jednáním se občas setkáváme. 
************************************************************************************************************

 

Pro více informací nás prosím kontaktujte na adrese egypt@eurocont.eu a my Vám rádi zodpovíme veškeré Vaše dotazy.

 

Přehled resortů

Residence & domy

Vily a RD

Podrobná nabídka

 

Mapa nemovitostí

Info o koupi

 

Info o Egyptě

 

Pronájem, zájezdy

 

Letenky